Backträning

Publicerat: 2010-04-21 | 21:06:31
Hej:)

Jag red upp till manegen idag, när jag skulle gå ner för backen ner till gården började Nobless dampa haha XD Hon stack vid sidan och bockade och stegra en gång :O:O
Jag hoppade av henne och gick in i manegen red dressyrprogramet :) Hon var duktig men jag ångrade stt jag ledde henne ner för backen, så jag red kanske 25min där inne och sen red jag ut igen uppför backen tillbaka mot stallet. Sen vände jag och red ner för backen igen då började hon dampa lite, men bara kickade en gång. Så red jag upp och ner 7 gånger typ haha 7 gånger ner o 7 gånger upp typ XD ner och uppför backen på långa tyglar, korta  tyglar, jag vände åt lika håll, gjorde halter gick fram osv.

Hon var duktig och jag är nöjd med min ponny<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback