Kläder är kul

Publicerat: 2011-08-26 | 22:31:01
Woops så vart en odd molly blus beställd, och en till som skall kikas på inne i stan. Tycker det är så kul o shoppa när man har pengar, o nu har det blivit extra mkt vardags saker vilket är kul :) alltid bra när garderoben fylls på. Idag kom mina skinn converse från brandos.se oxå. Snygga var dom o satt bra :) O måste hissa brandos för o vara sjukt snabba.
Imon beställer jag förhoppningsvis en iphone (blir nog dock 3an då vi hitta den för iprincip halva priset), en kamera skall köpas oxå samt vill jag ha nya jeans samt kolla på odd molly blusen. Kanske väntar med ett schabrak tills jag vet vad alla utgifter blir. 

Jag är inne i en sån period oxå där jag känner att jag har typ alla de hästsaker som jag vill ha, köpte i princip BARA det förut. Så kan vara skönt med att förnya sin egen arderob först igen innan man går på hästens ;)

Vill bara påpeka att jag betalat/betalar allt ovan förutom skorna! Jag jobbar och då har jag pengar, som snabbt försvinner haha.  
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback