11 :)

Publicerat: 2011-08-26 | 18:16:02
Idag slutade jag 11 haha :) Så himla gött. Vi hade bara fysik o kemi på morgonen, vår matte lärare var sjuk.

Åkte dirr till stallet. Red ut, där jag red igår. Tyckte hon gick bättre idag =) Hon var fin, särskillt i galoppen som bara blir bättre och bättre. Eftersom jag rider på rak grusväg blire fattningsträningar där. Perfa för henne som haft jobbigt med fattningar innan.
 Min plan var att rida ut på söndag med, men min träning är flyttad till då så vet inte riktigt vad jag gör imon. Blir nog lite dressyr trimmning. Eftersom man bara rider rakt när man är ute (vi har inga bra ängar för tillfället) känns det sådär bra med en vilodag, 3 uteritter o sen dressyrpass på det. Hon är iförsig alltid fin i dressyren numera men kan vara gött o känna lite på henne innan ;)
Det ska vara origenterings tävling i skogen imon oxå med 300 löpare haha så i sånna fall blire att rida hemmåt, men blir nog i paddocken. Iförsig är det träning där hela förmiddagen.
Aja återstår att se :)

Tjiiiiiing tjoooooong!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback