Ridläger

Publicerat: 2011-08-25 | 20:50:48
Vill rekomendera Sjöstjärnans ridläger, läs mer på www.sjois.se

Har varit där två år, 2007 och 2008 och det är grymt. Awesome ledare, goa hästar och underbar anläggning. Man rider två pass om dagen, varierat. Dressyr, uteritt, hoppning på grus och gräs, voltige, badar m.m.
Maten är jättegod, man äter typ konstant, Rosies goda mat!
Jag har haft Nidoking båda gångerna jag varit där <3

HISS HISS HISS


Kingen o jag när vi skulle bada =)


Högerskänkeln har alltid varit ett problem.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Rebecka

Då vill jag rekomendera vedbände ridläger! Det är världens bästa ridläger och jag har varit där i 5 år irad! ;D

2011-08-25 | 22:57:15
URL: http://dailyhorses.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback