Bohuscupen:)

Publicerat: 2010-04-05 | 19:34:52

Idag tävlade jag Bohuscupen omg. 1 :) Den gick på Alleby Ridklubb, min förra klubb =)

Förklassen, LD - felfri, hon var jättefin, rytmiskt o allt massa nöjd=)
Lagklassen, LD - 4 fel, var tvungen att lägga en volt då hon var galet pigg. Dock var det stil bedömning så tror jag typ kom sist men mina ynka 27p haha, riktigt pinsamt men hon var lite för pigg idag. Så tror jag ska ut o hoppa en lokal till innan 2 omg. på Bohuscupen ;). Therese från Alleby vann iaf. stilen individuellt på 56p grymma unge! :) Laget gick inte så värst bra, jag o en till fick ju 4fel o den sista vägra ut sig:P aja det gör inget:) vi gör dethär för att det e kul :) nästa omg. klår vi alla :D haha säger vi :D Här e en bildsom en kompis tog från idag, hoppas på att fåtag i mer bilder=) har lite från framridnignen som ska laddas över oxå =).

Puss<3 Nöjd med ponnyns insats iaf<3 bara att jag red som en kratta i andra klassen >.<



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback