Gaaaaaaalen ponny:O

Publicerat: 2010-04-15 | 19:14:42
Idag så red jag ut med min kompis:) Hon rider hästen osm står brevid Nobless, och Nobless gillar det inte haha, dom har fåtgt setta upp plankor för att hon har sparkat så mkt:O

O jag o min kompis kör barbacka :D gooo oss:)

Det börjar med att vi bestämmer att vi håller gått avstånd och att vi hoppar av dom såfort dom cpar:P Min kompis hoppar upp på dippy:) Jag hoppar upp på Nobless, det första hon gör är gå mot Dippy och så stegrar hon sig:O så min kompis hoppar av, jag hoppar av Nobless när hon står upp haha:P 
Så gör vi så att min kompis Lollo hoppar upp på dippy o sen så går hon iväg en liten bit så att inte Nobless ser dom ;) Så jag hoppar upp på Nobless och då sticker hon mot dippy samtidigt som hon bockar, bra där(Y) Och när vi nästan är framme vid Lollo o Dippy så hoppar jag av haha, annars så skulle det bli värsta fajten :P
Så rider Lollo en bit och jag leder Nobless efter :P Sen så kommer vi till en sten och då hoppar jag upp på Nobless, lollo o dippy är en bit framför så Nobless stegrar sig engång, hoppar över ett dike o börja ´r bocka, men den här gången får jag stoppp på henne ;)

Underbart att sitta barbacka på en sån här ponny haha;) Men sen var hon fin iaf:) Jag är nöjd att jag inte ramla av iaf när hon var sån här, jag hoppa ju av 2 gånger men det gjorde jag ju frivilligt elr aa för att inte skada ngn haha;)

Imon ska jag rida dressyr på ponnyn sen skritta ut den vägen jag red idag haha=)

Detta var allt från vår galna tur:D

=)<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Anonym

Ajajaj en häst får inte hållas med sånt och nu vet jag vad du kommer säga om vårat lastproblem men det är en helt annan femma. Men bra att det inte hände nått tråkigt =)

2010-04-16 | 08:41:20


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback