Påskafton=)

Publicerat: 2010-04-03 | 18:08:14
Uuuuuunderbart väder (L) dagen började i stallet, like usual?=) (efter att jag hade letat påskägg och hittat mitt före brorsan)

Först promenerade jag hjärtat ute en stund:) sen longerade jag henne i paddocken:) Hon var duktig:)<3

Efter det så var jag o familjen hos farmor o farfar, där en av mina fastrar var med man o två av mina kusiner (som är över 20 haha) vi var cooola o måla påskägg (Y) :)

Nu ska jag o mamma nsart åka ut till stallet och hjälpa till med insläppet´=) Bilder på et kanske kommer med o på påskbrasan ikväll:) Här kommer bilder från promenaden :)

GLAD PÅSK ALLA!


Snygg<3


Älskar bilden<3


Finast<3


Mitt allt<3


Kan man vara finare? <3


Longering<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback