Påskhoppning:D

Publicerat: 2010-04-02 | 17:51:58

Dålig uppdatering jag vet, men nu har jag lov, så nu kmr MINST ett inlägg varje dag =)

I onsdags red jag för min tränare det gick ganska bra:) Igår red jag ut, blåste o hagla blä, o ponnyn e brunstig så hon sparka den jag var ute med en gång, men missa som tur var:) dom har fått sätta upp extra plankor i hennes box för att hon har sparkat så, dum ponnni ;)

Hoppningen idag då=)
80cm cr- efter andra hindret gick tygeln upp:O så banpersonalen gick sätta fast den igen haha:P så la ju då självklart en volt o kom på 3an o då rev hon, sen 4an gick bra. 5an var ett hinder med massa fjädrar och hon drog så mkt efter 4an o ville inte komma i obalas på det så red ett varv runt manegen o kom på det igen:) gick kalas o så sista hindret gick oxå bra, men jag kom i obalans så tappa ena stigbygeln haha:P
80cm påskhoppning- man ska ju hoppa samma bana två gånger o pricka sin tid:) Jag gick inte denna bana, dumma mig vilket resulterar av att första hindret var alldeles för tajt i svängen så hon fattar inte att hon ska hoppa, inte så konstigt, tar på mej allt själv(även rivningen i förra klassen då vi kom fel i den svängen med) men sen hoppa hon allt o då blev det dubbelnolla (borstett från stoppet, så 4 fel) men det räckte till en fjärde plats:D


Ja jag står upp:) och det e fjädrar i manen som flyger <3


<3


Inte jättevackert precis haha ;)<3

Dom bilderna mamma tog kommer senare=)<3

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback