Transpooooooort:D

Publicerat: 2010-04-17 | 19:58:38
Idag så hade jag o mamma morgonfodringen o utsläppet :)

Sen så hade jag hoppträning:) Hon hoppa jättefint bara att hon e en liten sur tant som stannar när jag typ ska fatta galopp o  sånt :O men jag vet vrf hon gjorde det idag tror jag iaf, elr aa nästan 100 ;)

Idag har jag förövrigt köpt en transport, tillsammans med en i stallet=) Våran transport är snyggast <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Linda Gustafsson - Ponnyryttare

Du måste ju visa bild! =)

2010-04-18 | 11:49:10
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: Linda Gustafsson - Ponnyryttare

sv; någon? det är jennifer isåfall Matilda skulle aldrig röra mina grejer om hon inte fick lov. Njee det är mer morötter och hö. men det är självaste grejen att man ens kommer och tänkta på något sånt!

2010-04-18 | 21:39:38
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du nån bild på den som du skulle kunna lägga upp? =)

2010-08-06 | 10:56:49


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback