Amigo täcke...

Publicerat: 2010-08-17 | 21:37:14
Jag vill ha ett amigo regntäcke till Nobless, helst i rött, men alla färger går bra;) Det enda problemet är att det INTE finns i stlk 135cm :( finns 125, 130, 140, 145 osv, mindre o större också men för o visa, allt UTOM 135:( Jag ville ha det innan oxå, hade samma problem då, förra hösten köpte vi då 140cm men det var såklart för stort:( så vi fick lämna tillbaka det:( vill verkligen ha det, var ju på my one idag o kollde, men det finns INTE:( ska kolla senare i höst o på svensk ridsport oxå...

Amigo täckena finns ju i tjockare vinter täcken oxå, men det behöver hon inte, vi har ett 100gr, ett 150gr o ett 300gr (eller om det var 100gr o 200gr, eller 150gr o 200gr) vi har iaf 3 vintertäcken beroende på hur kallt det e o fleecetäcken o stalltäcken man kan ha under eller i stallet o så så det e ju fixat:) dom var bra förra vinter, utan ett från capriole... det glider så på henne:( men det kan bero på att hon har bogskydd under... iaf så skulle hon behöva ett regntäcke.

Är det ngn av er som har/haft amigo regn/vinter täcke hur är dom? Och vet ngn om det finns i 135 ngn stans? 


Hur snyggt hade inte detta varit på Nobless? <3

Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: sandra

jag har ett amigo regntäcke till iwa och de finns inte i 135. Iwa har också 135, men jag köpte ett 130 och de passa alldeles utmärkt! :)

2010-08-17 | 23:48:48
Postat av: Julia (Apricum på bdb)

Jag har precis de där röda till falcon, de är jättebra! älskar amigp. blev lite besviken på färgen först då den inte var riktigt lika klar som på bilden, men när de sitter på honom är de lika fint som på hästen i katalogen ^^

2010-08-20 | 15:41:47


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback