Barbacka=)

Publicerat: 2010-08-16 | 18:21:32
Förlåt för kass uppdatering, jag har vart på stan idag med en kompis, o sen vart i stallet:)

Jag red som rubriken säger barbacka:) Jag red ut, till lösdriften, jag skulle ju egentligen rida ut igår men då vilade hon ju så fick ju bli idag:) Hon var pigg, hon vilade ju igår och så blåste det;)
Men hon var superduktig:) Hon går så fint i form i alla gångarter fastän vi är ute och jag är barbacka<3

Igår kväll var det ett verkligt drama... jag hörde ganska många  komma galopperande på gatan, konstigt tänkte jag ibland är det ngra som gör det upp för våran gata? men nu var det många fler o kl 10 på kvällen, så jag springer till fönstret och ser 9 hästar komma galopperande ner för gatan. SHIT! skriker på mamma. Vi larma polisen, o springer upp till ngra mer grannar som har häst. Det tog iaf lång tid. Hästarna sprang långt, tillslut hade polisen folk o skicka. Våra grannar hade stått på det stallet innan och efter en timma kom 7 av hästarna galopperande tbx upp för våran gata. Stallet ligger jättenära oss. 1 häst blev skadad o fick lastas högst upp vid våran gata typ:(  Riktigt drama, våra grannar kom hem vid 2-3 tiden på natten...

Uppdaterar mer snart, kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback