Ensam

Publicerat: 2010-08-12 | 18:30:14
Just nu e jag ensam hemma:( mamma är ute med molly o en granne, pappa o bror e på fotbollsträning:p

Mamma red ut på Nobless förut, gick tydligen bra:D

Tänkte skriva mina nackdelar som ryttare...

- Min höger skänkel, mitt eviga bekymmer, den åker bak massor
-  Mina händer vrids och läggs ner... min förra hopptränare fråga ifall jag körde moppe gnt för jag hade sånna händer hahaha ILLA
- Mitt överliv åker ofta fram för mkt i hoppning
- är lååång, för lång:(

Mer update med bilder snart:)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Hanne

Tycker det är bra att du inser dina fel och brister! :) Då är det ju bara att ha det i åtanke och göra någonting åt dem :D Båda mina skänklar åkerbak rätt ofta haha! :) Lycka till!

2010-08-16 | 20:05:27
URL: http://coronaonslow.blogspot.com


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback