God Morgon alla söta :)

Publicerat: 2010-08-01 | 10:26:35
Vaknade för en liten stund sen, jag har ju varit ledig nu en vecka så nu sover jag till 10 typ men imon börjar mina sista 2 veckor på sommarjobbet, då ska jag gå upp kl 6 puuuuh. Självklart kommer jag att uppdatera när jag är på jobbet och har rast (har fri surf i mobilen)  och när jag kommer hem :)

Jag vet  inte om jag o mamma åker ut till stallet snart, eller om ett par timmar. Jag hoppas hon fotar iaf :)
Lägger självklart upp hur ridpasset har gått, och ngra till inlägg idag.

Men för att göra min blogg så interessant som möjligt, vad ska jag göra då?
Ska jag ha dagensfråga? Utrustningsinlägg? åsiktsinlägg? bilder? fakta inlägg?


Kraaaam<3


Visst är hon söt, min tjej <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback