Hästbutiker:)

Publicerat: 2010-08-02 | 18:43:26
Tänker ge lite hiss o diss på hästbutikerna i min närhet :)

Myone - HISS Jag älskar myone:) deras utbud e bra, riktigt snygga märkessaker :)Jag har praoat där förra året o deras personal är snälla:) De negativa sakerna med myone är att dom kan ha "överpris" på sina varor och att deras hemsida inte visar allt deras sortiment och har dåliga bilder.

Naturnära - HISS Jag räknar Naturnära till hästbutik, fastän de mest är foder. Vi köper Nobless kraftfoder där o de vitaminer hon äter, toppen:) de har även en liten del med hästsaker, har köpt ngra grimmor där och ett vintertäcke:) de som jobbar där är superduper snälla:) Finns inget ont om denna butik mer än att dom typ har öppet bara 2 dagar i veckan :P

HÖÖKS - HISS Jag är nog den första som hissar hööks. Det är för att jag tycker dom har mkt gulliga saker till en lägre prisklass vilket är bra:) Har köpt endel saker där och jag är väl nöjd med i prencip allt:) Det negativa med hööks är ju förstås att de är "copycats" och kopierar mkt av de dyrare märkena, vilket är grymt tråkigt, dom sakerna köper jag inte, hade de därimot hittat på egna designer hade de nog kommit längre.

Svensk Ridsport - HISS Dom har så grymt fina märkes saker :D Dock så när jag är där brukar jag vara pank så har inte köpt jättemkt därifrån men i höst blir det stor shopping där ;D

Börjes - DISS  Visst dom har väldigt lågt pris vilket är bra, men jag gillar inte deras saker, oftast ser det för "fake ut" har ett regn täcke därifrån som jag är nöjd med, ett schabrak (haha vi e typ 5 i stallet som har sånt) jag tycker det e jättegulligt men det har typ slitits ut efter ngra tvättar, men använder det ändå. Dock har Börjes börjat få in typ KL o sånna märken och där är dom billigare än de andra butikerna, så jag tycker Börjes börjar ta sg i kragen, men de ligger fortfarande på diss. 

Tre Hästar - DISS Den självklaraste dissen. Gillar inte tre hästar, usch gillar inte deras soriment fult och dyrt dessutom :O har köpt ett par ridbyxor där, de pajjade efter 2 ggr.. Och deras begagnade lilla del, grejerna ser långt ifrån frescha ut... så tyvärr FET DISS till tre hästar;)

Vilken butik gillar du mest? Har du ngn annan där du bor? :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: erikoooo

hööks och svensk ridsport! :D

2010-08-02 | 21:44:12
URL: http://erikavigren.blogg.se/
Postat av: bella

my one e den bästa tycker jag :)

2010-08-02 | 21:49:03
Postat av: malin

Okeej :)

2010-08-03 | 16:56:35
URL: http://alltomponny.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback