hmm:(

Publicerat: 2010-08-19 | 20:50:31
Nobless kändes konstig idag när jag red. Men hon var inte halt... det kände jag själv och Jenny som jag red ut med kollade oxå (o sen sprang jag med henne för säkerhets skull när jag kom hem och hon var inte halt) men jag tror det bara är träningsverk, jag hoppas det iaf. Mikael körde ju slut på oss igår haha, Nobless var ju helt genomblöt igår... Idag red jag mkt mjukgörande, skänkelvikningar o sånt. Hon blev bättre i slutet, red i alla gångarter, halt är hon inte, vilket e skönt iaf:)

Jag ska iaf skritta ut henne imon 1-1,5h typ så hon verkligen bara får skritta ut o sen på lördag skrittar jag fram och av länge o rider lite dressyr på henne, går igenom programet, känns hon bra då så åker jag o tävlar dressyr på söndag, känns hon konstigare kontaktar jag veterinär, men förhoppningsvis är hon bra:) 


Mitt Allt (L)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Patricia

Var inte så orolig Malin. Hälge känns så där ibland han med. Tänk dig som med oss. Ibland orkar man ju ingenting och man har ont i hela kroppen, framför allt efter ett hårt träningspass. Så med all säkerhet så är det nog ingen fara. Skritta du idag så känns hon nog super imon. <3

2010-08-20 | 11:43:24
Postat av: Hanna

fan va söt :)

2010-10-09 | 11:22:39
URL: http://hanaas.devote.se


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback