Hoppning:)

Publicerat: 2010-08-08 | 15:03:28
Hoppade lite i paddocken:)

Hade en kombination o ett räcke;) Kombinationen låg som max på mellan 70 o 80 o räcket låg max på 85;) Vill inte hoppa högt med henne nu när hon e tjock o inte har jäätekondis, det sliter ju så:P

När jag hade det lägre i början var hon loj men i sluet var hon fin <3 Mkt nöjd med henne idag:)

Här kommer några bilder;)    :


:)


:)


Min ponny är fin<3


Min upprätning har blivit mkt bättre:)
haha hon ser ut som en tunna :P

Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Lina

Ser jätte bra ut malin du har utveklats mkt i sommar även om du inte har tränat så mkt så känns det som att och nobless har blivit ett jätte bra team ni har lixom växt ihopp =P håller tummarna att hon visar sig från sin bästa sida även på tävlingarna fram över =)

2010-08-09 | 17:10:53
Postat av: malin

Tack så jättemycket Lina:)

2010-08-14 | 14:23:31
URL: http://alltomponny.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback