loooov

Publicerat: 2010-08-13 | 19:41:12
Nu har jag äääääntligen sommarlov, haha i 1 vecka;) jag har sommarjobbat i 6 veckor, nu är dom över och jag e riik:)

Jag red Nobless i paddocken idag:) Dressyr:)
Hon var duktig, först bara mjukgörande, lite volter osv. Sen övade jag lite skänkelvikningar, efter ett tag gick det ganska bra:) Lite mer trav. Sen övade jag ngra galoppfattningar i båda varven, första fattnignen i båda varven var hon loj sen tog hon dom jättefint:) Sen red jag igenom LC:1 som jag ska tävla nästa söndag, och övade ngra extra gånger på en viss del, från fri skritt, korta upp hästen , trav sen fatta galopp ;) efter ngra gånger gick det bra :D
nöjd med ridpasset<3

snart kommer ett inlägg om variation av ridpass och hur vviktigt jag tycker det är;):)

Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback