Mot jobbet

Publicerat: 2010-08-03 | 06:55:29
Min granne kommer och hämtar mig om 7 min;)

Mamma ska rida Nobless även idag, hon brukar inte få rida henne så mkt, men nu när jag jobbar så är det ganska skönt för mig ibland;)

Hovslagaren kommer och slår på en tappsko idag, hon tappade den igår, och hon skoddes för en vecka... illa!

Tycker ni man ska sticka ut på tävling elr inte? Jag tycker det är kul när man kör sin style. Jag tycker om att ha matchande tävlinsset, så dom sticker ut lite :)

Här är en bild på mig från bohuscupen omg. 1 haha, rött schabrak o röda benskydd, en annan tävling tog jag röd huva ist :) Det tycker jag inte är för mkt, fast kanske skulle skippat dom röda benskydden i nuläget o haft bruna ist haha;) Lite snyggare med matchande schabrak o spö o sånt, än färgade benskydd haha :)




Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hahahahah! sjävklart ;D

2010-08-03 | 10:59:48
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback