Provridningar

Publicerat: 2010-08-03 | 18:03:20
Precis i nyårskiftet har jag för mig det var 2008/2009 Provred jag först min grannes New Foreset, på  143cm i manken. Blev fast för honom, först testa jag han i paddocken, ngn vecka senare red jag ut med honom och sen åkte jag till Mikael (min dressyrtränare) med honom för att se vad han tyckte:) Jag var verklilgen helt fast i honom "Suppe" som han kallades... Vi bestämde oss för honom, men han gick tyvärr inte igenom besiktningen:( vi var på åby 1 gång med han o ale 2... så vi bestämde ss för att inte köpa honom då han skulle gå i ett program från ale ett tag (vi besiktiade han första gången onsdagen på sportlovet) så det blevv att leta vidare...

Sen åkte vi ner till typ ulricehamn har jag för mig,ngt på u iaf:P Där provred jag Sokrates... de sa att han var i toppen kondition men när jag kom dit o ägarn hade ridit före mig så trava jag bara, ohn sa att han inte orkade mer? knäppt... han var oxå liten 144cm hög har jag för mig, men både Sokrates och var kraftiga.

Julia blev nästa jag provred... en fux på 146 i mankhöjd:) Henne gillade jag o hon var väldigt pigg, kunde knappt ren skritt utan bara taktade hahaha. Henne gillade jag mkt:)

Samma dag som jag provred Julia provred jag Nobless<3 Jag provred Nobless efter Julia och jag kände att det var rätt <3 Detta var på lördagen 14 mars  typ. På måndagen åkte jag ner igen och provred henne:)  På fredagen samma vecka (20 mars) besiktiade vi henne, och hon gick igenom:D Och den 22 mars 2009 fick jag hem Nobless <3


En bild på "Suppe"

Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback