Regn

Publicerat: 2010-08-07 | 20:12:28
När jag o mamma var på ullared idag så tyckte hon att jag skulle rida idag (Nobless skulle egentligen vila idag) och att hon ska vila på måndag ist för då jobbar ju jag.

Okej tänkte jag det är väl smart... det var väldigt kvavt och mörkt på himlen så jag tänkte att jag hinner nog endå, men ikke... det ÖS regnade på mig i ung. 40 min typiskt -.-
Nobless var iaf duktig:) Red dressyr på en äng (rider alltid ut 3 dagar i veckan, helst oftast brukar det vara varannan dag banan och varannan dag ute o en vilodag men nu blev det tre dagar ute ist, imon ska jag hoppa med en i stallet o på måndag får hon vila:)

Kraaam<3


innan det började regna :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback