Resultat

Publicerat: 2010-08-22 | 14:30:14
Jag har ALDRIG ridit såhär dåligt NÅGONSIN på en dressyrtävling med Nobless:(

Redan på framridningen sa jag till mamma att jag ville stryka mig o åka hem:( Det var ju både lokal o regional tävling, jag red ju lokal men regional LA gick samtidigt i den andra manegen Man red fram tillsammans o jag blev bara så stressad när jag såg hur de hästarna gick. Jag red inte alls som jag gör hemma, stackars Nobless:(

På banan var hon iaf som en pinne, MITT FEL, jag red ingen bra framridning:(

Fick 51,?%, trodde helt seriöst att jag skulle få under 50% på den ritten, kom sist HAHA den innan mig hade typ 1p mer hon hade oxå 51% men lite bättre siffror efter. jag förkänade att komma sist, jag red SÅ dåligt:(

Jag har strykt mig från sotenäs, mikael ska ha massa cr nu i september/oktober så ska dit o rida dressyr istället.
Jag måste koncentrera mig på det jag gör o inte på vad alla andra ska tycka:(


Älskar bilden, och ponnyn <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback