Ridpass:)

Publicerat: 2010-08-18 | 19:23:57
Idag var jag hos min dressyr tränare:)

Det gick jättebra o jag fick massor med beröm:) Red igenom LC:1 för Mikael oxå, han var mkt nöjd med oss:) han sa att jag hade förbättrats mkt över sommaren:) Nice nice:)
Red med sporrar idag, brukar inte göra det viddressyren men kände att jag ville ha lite mer energi utan o sitta o banka, o det var ett väldigt bra beslut:)

Nu ska vi äta pizza... det e gott men sååååå onyttigt, fast jag äter pizza utan ost för att jag HATAR ost... ost o smör, finns det ngt seriöst äckligare????!

Aja här kommer en bild på pannbandet o en bild på Nobless i paddocken efter vi kom tillbaka, dom tvätta ut hela stallet o det var ingen som red i paddocken;)

Kraaam<3


50kr, snacka om fynd, tycker det passa henne jättebra:D

 
<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv visst är dom! tack :D

2010-08-18 | 21:27:42
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback