ridpass + lite shopping

Publicerat: 2010-08-17 | 16:05:16

När jag kom ut till stallet, vad tror ni inte Nobless har gjort då? Jo exat RULLAT sig >.< jag fick stå o borsta i typ 545 minuter o då var inte allt ens borta, men det värsta var borta så kunde setta på sadel o så;) men det är egentligen bra att dom rullar sig, det visar att tarmarna är igång typ vare:)

Red dressyr i paddocken:) Hon var ganska duktig, gjorde inte jättemkt, lite skänkelvikningar öva på LC:1 m.m.;) Det var ganksa blåsigt ute:P

Sen åkte jag ner till My One, skulle byta en blå padd jag hade mot en grimma, fly weil o grimskaft:) Impulsköpte även ett pannband till mitt dressyrträns:) Just nu e kameran urladdad så kanske kommer bilder ngn annan dag;) pannbandet kostade bara 50kr haha så ngt mega köpp var det ju inte XD

Kraaam<3


Bild från en cr i mars, hindret e 80cm:)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback