Ridpass:)

Publicerat: 2010-08-14 | 14:17:54
Idaag red jag lite markarbete i paddocken, blev dock inte så mkt bommar som jag ville ha då det var en som hade lektion där o en provred en häst:P

I början var hon ganska slö, sen satte jag på mig sporrar då blev hon bättre:) Men vänstergaloppen gick inget bra:(

Efter ridpasset så sa den tränaren min kompis red för att Nobless har utvecklats massor m.m. :) Jättekul att höra då jag aldrig har ridit en lektion för henne, men hon har sett mig väldigt mkt, sen typ jag fick Nobless har jag ridit där samtidigt som hon har lektion ibland, det blir så, hon brukade ha helkvällar i manegen;)

Här är ngra bilder från idag:


Galopp :)


Bommar:)


<3

Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback