Rubrik e svårt:P

Publicerat: 2010-08-03 | 21:05:08
kom inte på ngn rubrik o inte mkt o skriva heller

jag sitter o e sjukt sugen på att beställa en kingsland tröja, en hood:D perfekt o rida i till hösten:) men problemet är att det bara finns storlek L som minst ;s helt sjukt att alla bra storlekar ska ta slut först... vet inte om den kommer vara jättestor, beställde ju en KL ulltröja i stlk M som jag fick skicka tillbaka, den var för kort, suck varför ska jag behöva ha större storlekar för jag är så lång, känner mig jättefet då:( :( undrar om jag kommer drunka i en L, passar den e det illa på riktigt, ska prova en KL tröja på My One, dom har inte den ajag ska beställa isf men liknande typ:P

aja bryr sig ngn ens om mina storleksbekymmer? :(

nee nu ska jag skriva ngt vettigt... hm...


jag har ngra tävlingar som jag har kollat på ngra lokala dressyr... men en va på mamma o pappas bröllopsdag så då vill mamma inte köra till lysekil... VATUSAN, vi har alltid bara middag på kvällen, varför kan vi inte åka på morgonen då aja får tjata lite till:) sen ska jag förhoppningsvis till Sotenäs på ngn dressyr med, div 2 har jag för mig:)
och till billdal div 2 hoppning, tänkte inte hoppa så mkt i höst men så ser man tävlingarna o så äälskar jag billdals anläggning (vi ska nog förövrigt rida där med skolan, en dag i veckan wiiiiie:D) så blir en LD o LC på billdal får se :) kanske mer hoppning:) går hon bra hade jag varit sjuuuuuukt sugen o testa lb i vinter:)

kraaam<3

besök http://cerat.blogg.se hon som gjort min snygga design <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback