Scapa

Publicerat: 2010-08-19 | 10:56:31
Det är inte bara jag som älskar scapa schabraken, SÅ GALET SNYGGA<3
Personligen så är nog den gamla modellen snyggare men den finns ju inte o få tag på ngn stans... så frågan är nu: VILKEN FÄRG PÅ SCAPA SCHABRAKEN TYCKER DU ÄR SNYGGAST?
Det finns ju massor med färger de vanligaste är ju
- mörkblå
- rött
- grönt
- orange



Du behöver inte välja ngn färg på bilderna elr dom jag gav som alterativ, utan vilken av scapa färgerna som helst :)

Själv ska jag nog köpa ett turkost till Nobless i höst, jag gillar lite skarpare färger på henne och tror det turkosa (på översta bilden) skulle bli supersnyggt på henne :D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: jossi

det turkosa var lätt finast :D!

2010-08-19 | 10:59:00
URL: http://josefinebergling.blogg.se/
Postat av: ebba

älskar det rosa ;)



bloppis på bloggen, bla 2 scapa lamicellschabrak och prestigebenskydd :)

2010-08-23 | 19:22:51
URL: http://brejjk.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback