Shopping

Publicerat: 2010-08-07 | 18:11:24
Var ju på Ullared... orkar inte ladda upp bild på det jag köpte var iaf :

* Blå Jacson tröja
* Svarta ridbyxor
* Blårutiga ridbyxor
* 2 spön
* en röd grimma
* ridstrumpor
* 2 gummi hinkar

tror det var allt i hästväg, sn blev det typ leggins o toffsar o sånt:)

På hemvägen stannade vi på svensk ridsport:) Skulle köpa ett par röda JW byxor men dom var slut:( så ska köpa dom när dom kommer in igen, dom skulle komma om ngra veckor:) men så hade dom rea på en kingsland tröja som jag har kollat på på myone så då slog jag såklart till:) dock fast det bara EN tröja kvar och det vra XL haha så den är lite stor men tycker om den endå:) här är ngra bilder som vi tog när jag kom hem (o mina nya svarta ridbyxor o nya strumpor)

Visst är tröjan fin? :)




Lite stor? den är uppdragen massa haha:)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback