skola imooon...

Publicerat: 2010-08-22 | 20:15:19
Bilden är sist jag tävla hoppning, det var på tjörn:) Jag gillar bilden,dock e min sits cp :(
Det var 5 juni så dags o hopptävla snart va?:)

Imon börjar skolan:), jaa det e en glad smilys:O för jag börjar ny skola, gymnasium:) så det ska bli kul o spännande:) Ska gå hästlinje så det ska bli kul, hoppas jag:)
Är inte så nervös:O jag känner flera som ska gå i min klass o ngra som går där så:) kommer ihåg hur nervös jag var när jag börja på sam i 7an haha kände ingen, visste en från min gamla paralell klass som skulle börja där men kände henne inte typ så inget mer;o o jag var bara en liten plutt då:O :)


<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Nathalie

Vilket hästgymnasium ska du gå på? :)

2010-08-23 | 09:52:55


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback