Tränare

Publicerat: 2010-08-02 | 20:52:00
Det är många som frågar om bra tränare och här vill jag tipsa mina :D

I dressyren: Mikael Jacobsson
Jag har tränat för Mikael sen påsk 2009 :) Just nu rider jag varannan vecka för honom (innan red jag varje, ska kanske göra det i höst, elr jag vill det vi får se). Jag tycker han är jättebra :) Säger man att man vill träna på ngt så gör vi det:) Han är också jättesnäll och skojig men även väldigt seriös :D
Jag rekomnederar verkligen han, har hoppat ngra gånger för honom och ofta lite markarbete. Jag rider privat för han (helt själv) :)

I Hoppningen: Tord Börjesson
Jag har hoppat lite från och till för Tord nu i vår :) Jag fastnade för han dom sista gångerna, jag gav det ngra gånger, sen så :) Han är utbildad B-tränare (i ponnymagazinet för ngn månadsen var det ett inlägg med han i) jag gillar Tord, men det är dock inte säkert att jag kommer att fortsätta med han i höst... rykten säger att han inte ska fortsätta på grannstallet. Men jag har ingen aning, jag bara hoppas att han blir kvar ;) 

Elisabeth  Jag har hopptränat för Elisabeth fårn våren 2009 till nu våren 2010 :) men jag började träna för Tord då Elisabeth drog ner på lektioner:( Nu har hon slutat helt med att ha lektioner, vilket är supertråkigt:( Gillade verkligen henne!

Det är dom jag har tränat för med Nobless :D (och Kim i gymkhanan några gånger, hehe) :)

Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback