Träning:)

Publicerat: 2010-08-04 | 21:47:08

Tränade ju för Mikael idag:D Var nöjd  med tanke på att jag inte vart hos han sen början av juni haha:P Nobless gick bara rakt in i transporten på första försöket, som jag ohppats, bästa ponny<3

Pappa åkte ut till bara träningen, 2 klockrena kommentarer han fällde hahaha...

Jag o mamma sitter i bilen på bäg tll Mikael...
- Gick Nobless in i transporten?
- Ja, med en gång på första försöket:)
- Vilken duktig hund vi har, elr eh häst menar jag

HAHAHA

Efter lektionen höll han Nobless i typ 20 sek
- Har vi papper i bilen
- Nej, hurså
- Jag har Nobless kräks över hela tröjan
(då hade han fått lite slem på tröjan)

HAHAHA


Kraaam<3

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback