Uteritt:)

Publicerat: 2010-08-01 | 16:19:14

Idag har jag ridit ut:)
Jag red runt "kättilsröd" det är en 4h-gård med massa läskiga djur som kossor o sånt (haha nobless tkr det e läskigt) men idag var hon jätteduktig:) När jag skulle vända o rida hem (mamma o pappa cyklade med mig för att jag skulle ha sällskap) så träffa jag en i stallet som var ute o red, så vi tog sällskap hem:)

Var nöjd över ridpasset, Nobless var duktig och vi var ute typ 1h 45 min :)

Dagens utrustning:

Jag:
Jacka: Equline
Stövlar: Tretorn
Ridbyxor: Jeans aktiga från Myone
Väst (mamma tivingar på mig väst): Race Safe
Hjälm: Lamicell
Linne: Svart från Gina
Spö: Rött random

Nobless:
Träns: Brunt från Hööks ;P
Sadel: Brun hopp
Martingall: Brun (fick med den o sadeln från förra ägarna)
Schabrak: Rött
Benskydd: Bruna från Hööks

Här kommer några bilder från ridpasset idag:  


Det är jackan o västen som gör att jag ser ut som en elefant;)


Älskar min polle <3


Molly var med ute idag :)

Kraaam<3

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: erikoooo

heej , nu har jag lagt in bilder på jarana :)

2010-08-01 | 17:29:00
URL: http://erikavigren.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback