Vill Ha :)

Publicerat: 2010-08-01 | 20:59:47



Det lila GG schabraket o det lila spöt ska jag nog köpa i helgen:)
Det turkosa scapa schabraket hoppas jag få köpt i höst :)
Är inte det rosa fleecetäcket det gulligaste som någonsin gjorts? Jag visade mamma det... hon bara kolla på det sen sa hon "Nobless kommer bli utskrattad ifall hon har ett sånt" Jag tycker det täcket är JÄTTEGULLIGT <3 Jag ska kolla ifall jag hittar ngt annat gulligt fleecetäcke på typ ullared, annars ska jag nog seriöst beställa det. Eller vad tycker ni?
Var det rosa täcket fint eller bara töntigt?
Jag älskar det i vilket fall ;)<3

Kraaam<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Nathalie

Jag tycker det rosa täcket var jätte sött! ;')

2010-08-06 | 10:52:14


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback