Dagens ridpass

Publicerat: 2010-12-30 | 19:56:46
Idag red jag henne i paddocken. Tänkte rida på snö-ängen men då ska man en bit bort  mot skogen o min mamma vill inte att jag rider där själv när det e mörkt, haha cool hon e o jag orkade inte gå upp till manegen. Men det gjorde verkligen inget... paddockunderlaget var helt underbart, minst lika bra som i manegen. Stallägarna sköter verkligen paddocken (och allt annat) dom e helt underbara:) För ngra veckor sen harva han i 3h i paddocken för den skulle bli bra sen harvar han nästan varje dag:))

Hon var fin, i början var hon lite jobbig i vänstervarv men de löste sig efter lite små volter så var det problemet löst. Hon var mjuk o fin, krävde inte så mycket, red bara runt henne i stadig form, satt lite i traven i mellanåt.
Red i totalt 55 min typ o var nöjd med henne :)

Det är typ bara 1- o jag blev supervarm efter att jag hade ridit.

Nu ska jag mysa ner mig med en kopp varm oboy med grädde o se på hästhoppning. Mer uppdatering ikväll, är ju ledig imon o kan sova hur länge jag vill. 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback