Gott för hästen!

Publicerat: 2010-12-28 | 19:28:26
Den här knäckemacks tårtan gör jag till Nobless när hon fyller år. Hon tycker det är jättegott, dock väldigt sött så hon får bara en sån här tårta haha. Tänk på att inte göra det för ofta då det inte är så bra för hästarnas tänder med för mycket socker för ofta.

Det du behöver är:

* Två knäckebröds skivor
* 1 morot
* Lite äpplemos
* Rivgärn
* Sked

Gör såhär:

1. Börja med att kleta på ett lagom tjockt lagar äpplemos på den ena knäckemackan.

2. Riv moroten och lägg det rivna morötterna på äpplemoset.

3. Lägg den andra knäckemackan ovanpå. 

Klart!

  

Jag har gjort massa inlägg som kommer upp imon när jag e på jobbet:)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback