Inhandlat

Publicerat: 2010-12-26 | 20:35:38
Idag var jag inne på myone och självklart kom jag ut med en påse :)
Det som jag mest nöjd med är mitt turkosa scapa <3 har kollat på det i nästan ett år, men har inte velat lägga 875kr på det o nu var det 30% så det kostade runt 650kr o då var jag självklart tvungen att slå till. Tänk det, med min blåa Kingsland jacka, mina blåa JW byxor och ett blått swarovski. MUMS!

Köpte även ett par svarta benskydd med svart ludd, från Norton. Behövde ett par svarta o dessa var superbilliga + att det var 30% på även dessa. 

Jag fick även stallboken 2011 av ngn konstig anledning. Jag frågade om den hade kommit in o då hade dom en kvar o så sa hon att jag fick den, aja det var toppen(Y)

Nöjd med dagens shopping:)


Älskar det! Tänk det på världens finaste Nobless<3 MUMS!

 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback