Utvärdering

Publicerat: 2010-12-27 | 10:00:00
Nu tänkte jag utvärdera min John Whitaker byxor. Jag köpte mina röda i höstas ngn gång, alldeles för stor storlek, men jag ville ha röda och desperat som jag är så köpte jag förstora. Dock har jag inte ångrat mig en sekund, att de sitter lite skumt e för att dom är förstora, men snygga som få och sköna. 

Jag hade tänkt o köpa ett par blåa i mindre storlek, men fick ett par i julkapp nu :) Dom satt mkt bättre och lika underbara och fina som dom andra.

Till ett bra pris också, jag tror dom kostar 799kr. Runt det iaf. 

Jag rekomenderar dessa starkt.  


Här har jag dom röda JW byxorna. Ja min ponny hade betesmage...


De blåa byxorna :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback