Dagen=)

Publicerat: 2010-02-24 | 20:13:26
Sorry för dålig update:(

Men i måndags när jag hade ridit var jag så ledsen för det hade gått så dåligt så då orkade jag inte skriva:( och igår hann jag inte, igår red jag i manegen, det gjorde jag även i måndags. Men igår gick det iaf bättre min lilla söta ponni<3
Idag var jag, mamma och Molly ute och promenerade med Nobless i 30min:) det gick bra:)

Jag fattar inte hur skolan kan ta död på eleverna så? borde det inte vara olagligt? Hade matteprov idag som gick helt ok iaf och imon har jag kemiprov, tror jag kan allt:) Har iaf sovmorgon en timma imon (Y)

Imon åker jag till stallet direkt från skolan tror jag;). Ska rida dressyr i snöhagen:)

Nu ska jag göra ngt annat typ?

Kraam(L)

 
Bilden tog jag för typ 1,5h sen ;) <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback