Dagens ridpass:)

Publicerat: 2010-02-19 | 20:41:14
Hej i all snö;)

Idag skulle jag rida i manegen med en kompis:) men eftersom det snäa så mkt och det var den tiden då manegen alltid är proppfylld så red vi i hagen:). Det är vår/höst hagen som är helt snöfylld nu och mjuk:).

Nobless älskar att bli riden där:) Så hon var PIGG:). Hon lyssnade inte riktigt alltid till 100 på bettet:P. Rider henne med ett tre-delat och när min kompis började trava iväg blev hon väldigt sprallig haha;). Men det gick mestadels bra:). I skritten var hon jättefin<3 i traven gick hon mestadels bra och jag galoppera bara ett varv på volten i varje varv och då var hon fin<3. Jag red mest bara för att få henne mjuk då vädret, tiden och underlaget inte ville rida mer detaljerat haha;). Men jag red ca 40 min lite mer kanske och jag är nöjd över resultatet:)<3.

Jag rider oftast i mjukisar nu för jag e lat men idag red jag i mammas ridoverall haha;) mobbad kände jag mig men men, ville inte bli dyblöt haha;).

Nobless utrustning kommer ikväll:)

Vad ska jag skriva mer om? Imon tror jag det kommer ett inlägg om säkerhetsvästar;) haha:)

// Tjaao Malin =D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback