Hoppträning=)

Publicerat: 2010-03-07 | 20:14:13
Idag hade jag hoppträning för min tränare=)
Det var massa kul=) En i stallet var med oxå=D

Vi hoppade: Travkryss in sen ett galoppsprång sen en oxer, i slutet låg oxern på 95cm=) Detta var på medellinjen.
Sen varanngång svängde vi höger och varann gång vänster ochpå långsidan (ett på varje långsida) stod ett räcke=)

Det gick kalas idag=) Vi hoppade inte jättehögt idag men det var bara för att jag skulle få fram bjudningen i galoppen på henne (det var det som hon krånglade med i fredags när jag red, när man fattar galopp, det spelar ingen roll om det finns hinder inne elr inte så stannar hon ibland:s) med idag gjorde hon det inte en ända gång, och hon har inte ont för hon stannar inte på hinder när jag hoppar. När hon stannar är det för att jag rider fel, tror jag... tar för mkt samtidigt som jag skänklar och då vill inte Nobless:P

Idag hade Nobless på sig=) :
* Brunt träns
* Brun hoppning
* Rött JW schabrak
* Röda JW benskydd
* Blått Capriole ländtäcke (i början när jag värmde upp och när jag gick till och från manegen)

Detta hade jag på mig:
* Röd tröja
* Svart/grå/röd rutiga ridbyxor
* Svart race safe väst
* Svart/grå hjälm
* Rött spö
* Svarta vantar
* Svarta vinter ridstövlar med sporrar
* Reflex jacka fr Jacson (när jag värmde upp) 

Lite bilder:) Dom tre första e lite suddiga, för dom var jättemörka först så var tvungen o fixa ljuset jätte mkt, dock inga bilder när jag hoppa för mamma filma:) men tyvärr kan ni inte se filmen för min data klarar inte av det:(


<3


Brukar INTE ha den stolsitsen, och hon blev väldigt mörk med redigeringen;)


Galopp<3


Efter träningen, finaste ponnyn<3


Pose vid stallet(L)


Finaste ponnyn ever<3<3<3<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Patricia

Va!! Inga bilder på mig och Hälge? Han som var så ljusblå och fin! ;o)

Snygga var ni iaf. kram

2010-03-08 | 12:17:18


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback