Idrottsdag?

Publicerat: 2010-03-02 | 19:08:13
Idag skulle vi haft idrottsdag i skolan, elr aa vi hade det men jag var så lagom aktiv. Först skulle vi åka skridskor, jag hyrde inte ens skridskor (a) jag kollade på lite och spelade på en kompis Iphone:)
Sen åkte jag in till stan o träffa en kompis och åt lunch på en resturang:) MUMS:D
Sen skulle jag haft Yoga, elr ja jag hade det, haha var med en lite stund sen kollade jag bara på, jag har problem med mina knän, och så hade jag ont i min handled;)

Åkte ut till stallet sen=) Red ut, skrittade till en äng där jag skulle rida, kom ca 10m ut på ängen innan jag kom fram till att Nobless inte kunde gå på ängen pga att ängen hade så mkt skare.
Skrittade hem igen, arbetade henne båda vägarna, men på vägen hem tyckte jag hon gick konstigt så jag fråga mamma om alla skydden satt kvar och det gjorde dom men då såg mamma att hon hade tappat en fram sko:O så jag hoppade av såklart och ledde henne tbx till stallet;)
Imon kmr iaf hovslagaren:)

Nobless var duktig idag<3 På bilden (som e från idag) red jag i mina nya tyglar och mitt nya schabrak:D 

Sen kommer ett inlägg om häst mat xD

 
<3<3<3<3<3<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback