Inget igår:(

Publicerat: 2010-03-06 | 19:52:07
Förlåt alla (har ju galet mkt bevakningar, nooot) för att det inte blev ngt inlägg igår:/. Var inte pepp heltenkelt för att hpn cpade som tusan i galoppen igår:(

Men idag var ponnyn duktig<3 Red först i manegen o hon tog fattningarna jättebra:)<3 Sen skrittade vi ut en stund (kanske 30min?) Mysigt var det iaf=) Jag red med en i stalelt och det var kul=) Idag kom det oxå en ny häst till stallet:) Han var 170cm hög;o Nobless känns liten:(

Då jag int har ngn bild på det vi hade på oss skriver jag det ist:D  :
Brun hoppsadel med brun martingall (stavn?)
Brunt träns med strass och röda tyglar till
Blått schabrak med röd passpoal
Blått ländtäcke (kmr ej ihåg märket)
Svarta benskydd (mina bruna låg hemma)

Jag:
Mjukisbyxor (äääälskar o rida i det)
Skidstrumpor
Blå tröjja (+ t-shirt o underkläder o sånt)
Reflex jacka fr Jacson har jag för mig, ni vet den vanliga=)
Fodrade vinter ridstövlar

Nu sitter jag och äter choklad, fastän jag inte tål det (är laktos o mjölkprotein osv. allergisk) men men, kmr väl spy snart bara för det :( men det e gott=D

Här kommer ngra bilder på mig o Nobless från en hoppträning i somras, imon e det hoppträning för min tränare =)

Kissssss <3


<3


Kärleeek(L)


Hon var rädd för sockerbitarna så språnget blev ganska oplanerat och
därav min sits med;) där hade hon lååång man <3 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback