Pluggggggggggggg:´(

Publicerat: 2010-03-25 | 21:31:45
Dagen började bra:) Solsken, började kvart över 9 slutade 11.20 (a) direkt till ponnyn (L) hennes ben var rena det var varmt och hon var duktig när jag red ut:D<3

Perfekt början<3

Dock har jag suttit från halv 5 till halv 9 o pluggat so :o jag har ekonomi prov imon och hade knappt börjat öva innan och med tanke på att jag behöver ha mvg på detta prov för att få behålla mitt betyg så fick jag plugga massa BLÄ:( dock kan jag inget fortfarande men nu har jag gett upp:)

Jag sitter här ensam hemma med min lilla hund i knät och har ont i huvudet och lyssnar på Bandit Rock (bästa radiokanalen ever)

Funderar på att göra våfflor och överraska min bror o far som  e o har fotbollsmatch o kmr hem snart;) det är trots allt våffeldan :D

Jag har fått sommarjobb oxå=) 6 veckor på pappas jobb:) WIIIE :D <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback