Uteritt:)

Publicerat: 2010-03-23 | 20:41:30
Hejsvejs:)

Nu sitter jag på pappas bärbara data;)
Idag red jag ut, samma väg som igår för att hon inte skulle dampa :P När vi kom till ett läääskigt hus så var det två hästar framför mig o då vägrade dom gå fram o började krångla, samtidigt som vi mötte två hästar till (vi blev alltså totalt 5 hästar vid det huset) dom andra  hästarna började oxå bråka, så såklart gör ju Nobless med det haha >.<
Så jag hoppar av, leder förbi henne för dom andra hästarna o hoppar upp igen, men då började hon krångla lite, men då ledde (haha) mamma förbi henne med mej på ryggen haha ;) Så då gick det bra, sen var hon duktig och jag förstår att hon började krångla där så det e lugnt haha;)
Men i slutet var hon piiiiigg :) Det blev mest skritt o lite trav på en grusväg:)<3

Men dom senaste dagarna har hon inte gått så bra o nu plingar det en klocka i mitt huvud, vår, fällning och brunstig haha då e det inte så konstigt;)<3

Puss <3

Bild från i somras<3<3<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback