Vinn ett Scapa Schabrak

Publicerat: 2010-03-28 | 15:22:35
Nu startar den efterlängtade tävlingen där vinsten är ett eftertraktat schabrak från Scapa i färgen grönt.

- Passformen är kanon (har själv ett likadant)
- Storleken är full, men låt det inte hindra er ponnyryttare då jag har mitt på en d-ponny.
- Det är självklart helt nytt, lappen sitter kvar.

För att delta behöver du göra följande;
- Läs noga!

- Kopiera bilden och lägga in på din blogg/bilddagbok ect
- Bevaka mig på bloglovin
- Dessutom ska du i samma kommentar skriva vad du vill läsa om i min blogg. Utrustning, tips/tricks mm.

När du har gjort detta kopierar du länken med bilden och skriver en kommentar i detta inlägget.
- Glöm inte att skriva din e-post så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen avslutas den 27 April.

Lycka till!


Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback