Dagens ridpass

Publicerat: 2010-11-14 | 21:08:42
Idag red jag som sagt ut med två stycken i stallet. Jag valde att rida barbacka- fel val! Nobless var helt galen, jag skojar inte galoppera på stället totalt o skit jobbig. Så jag bad dom andra rida iväg lite, först blev hon värre sen när hon inte såg dom andra var hon avslappnad och fin. Men sen kom jag i kapp dom, och då blev det fart igen. Haha suck vad hon var pigg idag, aja jag satt kvar och bättre med energi än ingen alls.

Imon ska jag rida dressyr så hon tar ut all energi o på tisdag tänke jag rida ut så hon får galoppera av sig ännu mer. 

Älskar min lilla bus ponny endå <3


Busponni i somras <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: julia

åååh söt grå pånni!!! <3

2010-12-12 | 18:41:19


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback