Hej :)

Publicerat: 2010-11-13 | 20:37:43
Tänkte vara lite aktiv här igen, nu när tidsinställda inlägg funkar.

Tänkte inte dra allt som hänt, men idag red jag iallafall för min dressyrtränare Mikael. Det gick ganska bra o jag e nöjd :D

Nästa helg blire tävling har dock inte bestämt var ngn stans. Är anmäld till lokal hoppning på Nord Halland, men idag sa Mikael att dom hade dressyr cr o han tyckte jag skulle vara med där. Jag gillar inte Nord Halland, de e så oootroligt sega där o det e tot över 200 ekipage, shit man kommer typ dö av all väntan, så dressyren ligger närmast hitills. Hon har blivit så fin i dressyren så kanske ska ta o satsa på det lite?

Aja mer uppdatering strax!

Kraam
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback