Duktig ponny =D

Publicerat: 2011-04-25 | 14:38:38
Idag red jag i paddocken, hoppade även lite. Framridningen var hon jättemjuk och fin. Och hon var jätteduktig när vi hoppade också :) Sist när jag hoppade rev hon galet mkt, men idag (ok hoppade endast 90) så rev hon inte en enda gång, sporrarna gjorde susen!

Efter det så badade vi henne och sen gick jag ut och betade henne, MUMS sa hon =)

När jag släppte henne i hagen råkade dock min fot komma under, mamma la ut mat så hon sprang ut och jag kollade inte vart hon befann sig på fär avstånd mot min fot, så har en svullen tå. Men men.








haha det var kul sa Nobless :) o nej vi rev inte :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Jossan

okej då vet jag! Bra hoppteknik :p

2011-04-27 | 16:35:41
URL: http://ledner.blogg.se/
Postat av: Jossan

Btw vrf skrev du anna Emanuelsson helt random :p

2011-04-27 | 16:42:10
URL: http://ledner.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback