Duktig ponny!

Publicerat: 2011-04-11 | 21:12:33
Först red mamma Nobless. Nobless var duktig och mamma med.  Mamma kan ju rida så famridningen såg riktigt trevlig ut efter en liten stund. Hon hoppade bara 50 typ, hoppningen behövde finslipas lite mer om man säger så haha men men. Mamms o Nobless var duktig o mamma tyckte det var kul, då e jag nöjd. tyvärr blev det inga kort på mamma då hon förbjöd mig...

Sen hoppa jag upp. Hon var ju uppvärmd o klar så kände bara på gångarterna o sen hoppde jag lite. Först hoppa jag 50-banan en gång... wooooow. Sen höjde mamma upp det till 80 så hoppa jag några varv, sedan höjde mamma ett hinder till 90-95 o det tog hon bra så då nöjde jag mig. Här kommer lite bilder på 80.
















här ligger det på 90-95


sötponni <3 ja stigbyglarna är jämna, det är vinkeln,



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback