Första passet avklarat

Publicerat: 2011-04-14 | 15:37:27
Nu har jag varit på Billdal och ridit. Vi red ut i det underbara vädret. Jag red Kitty, en häst jag aldrig suttit på innan. Hon hade aldrig varit ute i större grupp innan med Billdal och egentligen skulle jag inte ha henne, men ridläraren föreslog att jag kunde byta med hon som skulle ha henne då hon ville ha en lugnare häst ute. Så den andra tjejen fick otto och det hade gått bra. Tillbaka till ridturen. Kitty var supergo. Pigg o framåt, särskillt i galoppen, men mjuk och gick bra. Duktig häst!

Nu ska jag äta mammas lassange, men hon gjorde en specialare till mig utan ostsås - yey, ost går inte ner i min mun, noway! Sedan blir det att lasta ponnin o åka till Mikael o dressyra, kul :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback