Ganska så effektiv dag

Publicerat: 2011-04-21 | 20:30:49
Efter jag vaknat åkte jag ju till stallet. Jag red ut med en tjej i stallet, vi red runt kättilsröd o det gick ganska bra. Men Nobless var sur, hon gillar inte Dippy, den andra hästen =(. Nobless var lite för pigg också o ville mest springa haha. På hemvägen stannade vi vid mitt hus o åt kakor och drack saft =)

När jag kom hem åt jag sen plugga jag. Sen stack jag o mamma in till stan. Jag fick en jeansjacka av min snälla mammi o köpte även en blus o ett par leggins :). Vi åkte via mormor o morfar hem. Nu har jag ätit o hamnade här. Nu ska jag plugga, sen kanske jag tar en lång promenad med min hund, får se!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback